ارسال دایرکت تبلیغاتی
نوشته شده توسط : t8 digi

امروز قصد بررسی موضوع ارسال دایرکت تبلیغاتی را داریم.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پر مخاطب می ‌باشد که با استقبال بسیاری از افراد رو به رو شده است و تعداد بسیاری مخاطب دارد. اینستاگرام به‌‌ عنوان یک شبکه اجتماعی شناخته ‌شده که هر کسب و کار آنلاینی باید با آن سر و کار داشته باشد و بتواند به ‌درستی از آن استفاده کند. این شبکه اجتماعی در سال 2010 به واسطه دو مرد به اسم کوین سیستروم و مایک کریگر ایجاد شد.

[caption id="attachment_13244" align="aligncenter" width="525"]ارسال دایرکت تبلیغاتی ارسال دایرکت تبلیغاتی[/caption]

اینستاگرام به ‌‌عنوان یک شبکه اجتماعی می ‌باشد که یک سبک تازه برای بازاریابی کسب و کارها و محصولات را ایجاد کرده است.

از همین رو باعث شده ‌است که بسیاری از افراد عضو این شبکه اجتماعی باشند و نتوانند از فعالیت در این شبکه اجتماعی دست بردارند.

اینستاگرام یک اپلیکیشن می ‌باشد که با گوشی‌ های اندروید و آیفون تعامل خوبی دارد. حتی می‌‌توان آن را بر روی سیستم های ویندوز نیز نصب کرد. به طور حتم وقتی شما با اپلیکیشن اینستاگرام آشنایی داشته باشید ، واژه ‌ای به اسم دایرکت به گوشتان آشناست و ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چگونه می‌‌توان از طریق دایرکت فالور را زیادتر کرد و یا تبلیغات گسترده‌ای در رابطه با کسب و کارتان انجام بدهید.

ما در اینجا قصد داریم برای شما در رابطه با ارسال دایرکت تبلیغاتی در اپلیکیشن اینستاگرام صحبت کنیم و شرح دهیم که چگونه می‌‌توان از این طریق مخاطبین و خریداران ، فروش محصولات خود را بیشتر کرد. لطفاً ما را همراهی بفرمایید.

[stextbox id='info' direction='rtl']

آنچه در این مقاله مطالعه می کنید :

  • دایرکت اینستاگرام چیست ؟
  • ارسال دایرکت اینستاگرام برای بالا بردن فالور
  • چگونگی استفاده از دایرکت اینستاگرام
  • مزایای استفاده از ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام چیست ؟
  • هزینه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستاگرام
  • محتواهایی که می‌‌توان با استفاده دایرکت تبلیغاتی ارسال کرد
  • چگونه ارسال دایرکت تبلیغاتی در اینستا گرام به تجارت شما کمک می‌کند
  • تبدیل فالوور به مشتری از طریق ارسال دایرکت
  • مواردی که می‌توانید در دایرکت تبلیغاتی ارسال کنید
  • ارسال دایرکت با استفاده از ربات اینستاگرام
  • ویژگی های ارسال انبوه دایرکت توسط ربات
  • سخن آخر

[/stextbox]

 

علت اهمیت استفاده از دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن ‌های جذاب در شبکه ‌های مجازی می ‌باشد که تعداد کاربران آن میلیونی می باشد و نسبت به اپلیکیشن ‌هایی که در راستای خود قرار دارد خیلی قوی و هوشمند است و رقابت را در عرصه بازاریابی، فروش و کسب و کار برای تمامی قشر جامعه در دست دارد.

اینستاگرام این کار را از طریق روش ‌های مختلفی که می‌‌توان افزایش فالوور را به همراه داشته باشد ، هدف دهی می کند. بسیاری از افراد هستند که با استفاده از هوشمندانه فکر کردن توانستند افزایش فالوور مناسب و قابل‌ توجهی را برای خود و کسب و کارشان داشته باشند و از طریق دایرکت اینستاگرام نیز موفق بوده ‌اند.

این افراد به خاطر این‌که بتوانند با مشتریان و کاربران خود ارتباط متقابلی داشته باشند ، باید از طریق دایرکت اینستاگرام با آنان در ارتباط باشند و تعامل بسیاری با مخاطبان خود از طریق پیام داشته باشند. به همین دلیل است که دایرکت اینستاگرام بسیار پرکاربرد و مفید می باشد و افراد بسیاری از طریق آن توانستند جذب اعتماد مخاطبین را داشته باشند.

[caption id="attachment_13238" align="aligncenter" width="540"]علت اهمیت استفاده از دایرکت اینستاگرام علت اهمیت استفاده از دایرکت اینستاگرام[/caption]

دایرکت اینستاگرام چیست ؟

یک دایرکت به ‌طورکلی پیامی خصوصی است که در فضای اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید برای اشخاص ارسال کنید. دایرکت دادن یعنی پیامی را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام برای افراد ارسال کنیم و یک اصطلاح برای ارسال کردن پیام ‌ها می‌باشد که به آن دایرکت می گویند. واژه دایرکت برای همه افراد و کسانی که از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند ، شناخته ‌شده و قابل فهم می باشد.

دایرکت دادن می تواند یک پیام شامل : عکس ، ویدئو ، صدا و متن برای فالوور و دنبال کنندگان شما باشد تا بتوانند از این طریق آشنایی با پیج شما داشته باشند. البته شما می‌توانید با استفاده از قابلیت هشتگ گذاری در فضای اینستاگرام پیج و صفحه کسب و کار خود را بیشتر در معرض دید دیگران قرار دهید و با استفاده از آن معرفی جامع و کامل ‌تری را برای افزایش فالوور و دنبال کننده برای کسب ‌وکار خود داشته باشید.

ارسال دایرکت اینستاگرام برای بالا بردن فالور

یکی از مهم ترین بخش ‌های اپلیکیشن اینستاگرام قسمت دایرکت آن می ‌باشد که از این طریق آن برای ارتباط داشتن بیشتر با مشتریان و کاربران برای کسب ‌و کار خود می‌‌توان استفاده کرد.

برخی از افراد برای بالا بردن فالوور و دادن تبلیغات بسیار در رابطه با کسب‌ و کار مورد نظر شان نیاز به دایرکت دارند. بسیاری از افراد هم در روزمره خود و گفتگوی خود با دوستان از قابلیت دایرکت اینستاگرام استفاده می‌کنند. اما باید گفت ارسال دایرکت بیشتر برای بالا بردن فالوور و برای کسب و کارهایی که نیاز دارند ، بیشتر شناخته شوند و از خدمات و محصولات خود دیگران را آگاه سازند مناسب تر می باشد.

افراد از این طریق قصد دارند محتواها و محصولات خود را با استفاده از تبلیغات بسیار از طریق دایرکت اینستاگرام به مصرف کندگان ارائه کنند. شاید در نگاه اول این یک کار بسیار آسان و ساده برای کسب درآمد و افزایش فالوور و تبلیغات بسیار گسترده برای انواع کسب و کارها می باشد

اما به ‌جرأت می‌‌توان گفت که این کار برای تعداد کثیری از افراد و مدیران پیج های اینستاگرام بسیار دغدغه آفرین و زمان ‌بر می باشد و نیاز است که برای رسیدن به تبلیغات بسیار بالا و بازدهی خوب زمان بسیاری را صرف آن کنند.





:: بازدید از این مطلب : 1519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: